LG HX952

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG HX952 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

ToWo 27-05-2014
Geschreven voor: LG HX952

Heb sinds een jaar deze surround samen gekocht met een LG 47LM960V. Wauw, wat een sensatie. Geluid van deze set is ongelofelijk goed, zowel met films alsmede muziek beluisteren mede door de instellingen voor verschillende soorten geluid, film, zangstem, nacht stand(zonder bass) instellen van de boxen gaat gemakkelijk. Heb voor deze set vooral gekozen vanwege de mooie afwerking, in tegenstelling tot de meeste surround set die glimmend zwart zijn :s

isdit 05-02-2013

dit product 2 weken geleden aangeschaft echt helemaal top
mooie vormgeving perfect geluid makkelijke bediening kort om echt een geweldig apparaat

Wizard73 05-02-2013
Geschreven voor: LG HX952

Heb deze homecinemaset aangeschaft icm de TV LG 42LM670.

Geluidskwaliteit: Verrassend goed, films met DTS en AC3 geeft hij fantastisch weer. Ook stereo geluid gaat prima. Muziek klinkt meer dan goed. Maar ik blijft toch voor muziek mijn oude losse componenten stereosetje van 300 rpm gebruiken.

Mogelijkheden: Enorm, alles wat je kan wensen zit erop.

Gebruiksgemak: Heb de LG app op mijn tablet geïnstalleerd en icm met mijn LG TV werkt dit fantastisch. De afstandbediening ligt ergens in een la. Het is erg fijn dat het setje zelf de geluidsformats herkent en deze dan zo aanstuurt.

Vormgeving: Top, zit er fantastisch uit.

Deze set is vergelijkbaar met de high-end modellen van HK, maar veel goedkoper.

Tip: koop een goede HDMI kabel en sluit dit setje op de ARC aansluiting van de TV aan. De goedkope kabels geven vreemd genoeg allerlei storingen.

JeffreyS86 16-01-2013
Geschreven voor: LG HX952

Afgelopen vrijdag avond voor 22.00 online besteld bij BCC, dit naar aanleiding van een nogal vervelende ervaring met FOKA Rotterdam die avond. maargoed, de set zou zaterdag geleverd worden voor 11.00, en dit was ook netjes gebeurd (bedankt PostNL, en BCC uiteraard)

Heb alle tijd genomen de set volledig aan te sluiten, en was eerst bang dat de rear speaker kabels te kort waren, maar gelukkig waren deze lang genoeg!

Het opstarten, en samenwerking met mijn LG TV werkt allemaal vlekkeloos. Het geluid.... ja dit is natuurlijk gewoonweg goed. Ook de 3D surround optie is zeker leuk gedaan.

De set zelf ziet er oogverblindend uit, zelfs de afstandsbediening, vindt ik er voor LG doende uitermate goed uitzien.

de LG Apps e.d heb ik wel naar gekeken maar aangezien 9 van de 10 mensen een Smartphone heeft is dit eigenlijk niet nodig.

Heb de LG HX952 bekabeld aangesloten op het netwerk via UPC Horizon, me MacBook draadloos en films streamen (720/1080P) werkt perfect!

De enige minpunten die ik heb, zijn:

NeroMediaHome, het programma waardoor je films e.d kan streamen naar je set.
Dit werkt gewoon niet helemaal jofel, maargoed, wanneer deze werkt ben je dit weer vergeten.

Bij het uitpakken van de set, merkte ik dat de afstandsbedienings zegel al gescheurd was... ik weet dus niet of ik nu een nieuwe of gebruikte set/afstandsbediening heb.

Al met al, dus meer dan tevreden met dit apparaat. Als je een makkelijk 5.1 setje zoekt in deze prijsklasse, zoek niet verder.

M.vr.gr
Jeffrey

F_l_INder 24-07-2012
Geschreven voor: LG HX952

Deze set nu bijna een maand in bezit en ik kijk nog steeds mijn ogen uit... Bovendien zou je er haast spontaan een extra leus van gaan verzinnen: "je luistert je oren uit"!

Naast de prima beeld- en geluidskwaliteit heeft dit apparaat nog veel meer te bieden. Het afspelen van CD's, DVD's, Blu-ray's, je iPhone, USB, maar ook streaming, you name it...het is allemaal kinderspel! Door al deze mogelijkheden levert de set wel wat in qua gebruiksgemak. Vooral het selecteren van de output kan soms langer duren dan je vooraf in gedachten had...

Toch is dit maar een kleine smet op het grote geheel. Zo is het design werkelijk adembenemend en voelt alles zeer degelijk aan (over 'Duurzaamheid' kan ik op dit moment helaas nog niets zeggen ;).

Kortom: wil je een nette home cinema set voor een nette prijs, ga dan voor deze veelzijdige krachtpatser!

Hans O. 04-07-2012
Geschreven voor: LG HX952

Prachtige set zowel de vormgeving als het geluid.
Gemakkelijk mooi menu met veel mogelijkheden, kan alles wat je er van verwacht en waarschijnlijk nog meer.
Bijna geen minpunten te benoemen, behalve dat de set niet wordt geleverd met een HDMI (3D) kabel(s).

Absoluut de prijs dubbel en dwars waard!

Verbeet 01-07-2012
Geschreven voor: LG HX952

Geweldig apparaat! Had hem hoodzakelijk gekocht voor de mooie looks. Nu blijkt het een zeer verdienstelijk apperaat.
Streamed al mijn 1080p HD materiaal foutloos. Er kan makkelijk gezocht worden in een film op tijd. Er wordt software meegeleverd om de pc te linken met het apparaat om zo muziek fotos en films te benaderen.
Hij vervangd prima een versterker met speakers. Muziek klint goed. En films klinken geweldig. Elke speaker valt in te stellen.
Voldoende aansluitingen zijn aan wezig, jammer dat de usb alleen aan de voorkant zit.
Kan bedraad of via wifi worden gelinked met je thuisnetwerk.
Jammer dat de brushed alu alleen een look is,maar ik zie het niet en anders zou hij veel duurder zijn.
Hier valt niet over te twijfelen, kopen. Ik heb nog geen fout kunnen ontdekken.

JeffreyS86 14-01-2013

Hallo!

Ik ben sinds afgelopen weekend ook in bezit van dit superieure apparaat. Ben er echt tevreden mee.

Echter, heb ik een aantal vragen.

Films streamen(voornamelik 720P) heeft de LG moeite, af en toe haperingen wat irritant kan zijn, ook valt de film na een tijdje gewoon uit. enig idee hoe dit komt? waarschijnlijk omdat alles draadloos is.

En als ik de LG met me Router bekabel, vindt hij de Nero MediaHome niet meer, zou graag willen weten wat jou opstelling is.

Dank!

gerjo 28-06-2012
Geschreven voor: LG HX952

zeer mooie set met metalen afwerking,internet apps en waanzinnig goed geluid voor een alles in een set ,adele klinkt of ze aanwezig is in je woonkamer,beeld is ook erg goed vooral als je de instelling op levendig zet,hier hoef je geen losse set voor te kopen,met 1100 watt heb je genoeg geluid in huis die er ook goed uitziet

Angelo Versteeg 02-06-2012
Geschreven voor: LG HX952

Ik heb deze homecinemaset gisteren gekocht.
Hij was in 2 tellen geinstalleerd. De handleiding is heel duidelijk en de kleuren op de draden waren erg makkelijk.
Heb hem al een hele dag aan en met geluid zitten spelen maar ik vind het erg mooi.
Over de duurzaamheid kan ik weinig zeggen, maar het voelt en ziet er degelijk uit.

s.greuter 28-05-2012
Geschreven voor: LG HX952

Wat een verschrikkelijk mooi design.Deze set gekocht na credit van LG omtrek problemen met soundbar. Deze set is werkelijk oogstrelend mooi afgewerkt en wat gelijk opvalt is het mooie hoog en zeer goed te regelen subwoofer. De LG apps die je kunt installeren en gebruiken zijn een ware aanvulling van het systeem. De beeldkwaliteit is zoals je mag verwachten prima. Ik ben weer apetrots op MIJN LG verzameling wat bestaat uit Home cinema, mediaplayer en 42" tv welke helaas geen 3d is.Je moet wat te wensen over houden toch?